
Customer Success Manager
- Hybride
- Hoofddorp
Functieomschrijving
Gewoon goed werk is hier heel normaal
Zie jij het werken aan de beste insurtech software van Nederland als de normaalste zaak van de wereld? Mooi, wij ook!
Als Customer Success Manager speel je een cruciale rol in het realiseren van onze groeiambities bij Inpact, met een focus op ons innovatieve AI-platform. Jij bent verantwoordelijk voor het onderhouden en uitbouwen van relaties met onze bestaande klanten. Je zorgt ervoor dat zij de maximale waarde uit onze oplossingen halen en je zoekt proactief naar cross- en upsell-mogelijkheden. Met jouw sterke communicatieve vaardigheden en commerciële inzicht weet je klanten te overtuigen van de voordelen van onze AI-gedreven oplossingen en hen te begeleiden in hun verdere digitalisering.
Een normale dag bij Inpact
Bij Inpact helpen we verzekeraars innoveren, zodat zij tijd en focus overhouden voor het échte werk. Als Customer Success Manager bouw je mee aan de toekomst van verzekeren. Zonder poespas, mét resultaat.
Ja, we zijn ambitieus. Maar hier geen overmatig werken of competitie over functietitels. Grote ego’s laten we buiten, grootse plannen verwelkomen we met open armen. Daarom nemen we ook aan op ambitie, in plaats van op ervaring. Ons team bestaat uit een hechte club van 100 nuchtere collega’s met een passie voor technologie, AI en Data Science. We doen niet aan gedoe, we doen vooral heel normaal terwijl we samen onze bestaande klanten helpen groeien en het gebruik van Inpact.ai uitbreiden.
Zo bouw jij mee aan de toekomst van verzekeren
We hebben het al genoemd: wij zoeken mensen die gewoon goed werk doen. Geen poespas, wél baanbrekend werk. Geen opschepperij, wél trots op wat we samen bereiken. En als Customer Success Manager verwachten we dat je:
Minimaal 2 jaar ervaring hebt in een vergelijkbare rol met fysieke klantgesprekken.
Een sterk commercieel inzicht hebt en proactief zoekt naar cross- en upsell-mogelijkheden.
Zelfstandig klantrelaties beheert en strategisch meedenkt met hun digitale transformatie.
Je gemakkelijk communiceert met stakeholders op verschillende organisatieniveaus.
Sterke communicatieve vaardigheden hebt en een natuurlijke gesprekspartner bent voor verschillende lagen binnen een organisatie.
Affiniteit hebt met AI, automatisering of insurtech is een pré.
Vereisten
Dit vinden wij de normaalste zaak van de wereld
In één jaar van 10 naar 100 klanten groeien? Dat vinden wij niet gek. Een starter die binnen no-time haar eigen team aanstuurt? Kan gewoon. En de koffie? Gewoon een kop normale koffie, ténzij je het anders wilt natuurlijk. Wat we nog meer normaal vinden?
Een goed salaris tot € 4.000 bruto per maand o.b.v. fulltime.
Een leaseauto, laptop en telefoon van de zaak.
Een aantrekkelijke bonusregeling en opleidingsbudget.
Een prima pensioenregeling, je oude dag is gewoon goed geregeld.
Gewoon vanuit huis kunnen werken, met een onbelaste thuiswerkvergoeding van € 2,35 per dag.
25 verlofdagen op basis van een 40-urige werkweek.
Volop kansen om te groeien, zonder politiek geneuzel.
Gewoon op tijd naar huis voor het avondeten.
Je functie vormen naar je eigen ambities.
Gratis parkeren voor de deur.
Remote werken in het buitenland.
Ook gewoon goed werk doen?
We kunnen jouw nuchtere instelling goed gebruiken om samen de beste insurtech van Nederland te worden. Klik op de solliciteerbutton of stuur je sollicitatie naar gijs@inpact.recruitee.com.

Tijdens het sollicitatieproces houden we het graag simpel. We laten je vaak binnen twee werkdagen weten wat we van je sollicitatie vinden. Is er een match? Dan maken we kennis via Google Meet. Daarna volgen nog twee gesprekken bij ons op locatie.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!
Werken bij inpact?
