Overslaan naar content

Customer Success Manager

  • Hybride
    • Hoofddorp

Functieomschrijving

Zie jij het werken aan de beste insurtech software van Nederland als de normaalste zaak van de wereld? Mooi, wij ook!

Gewoon goed werk is hier heel normaal

Als Customer Success Manager zorg jij dat onze AI-oplossingen niet alleen worden geïmplementeerd, maar ook echt effect maken. Je schakelt direct met onze klanten: volmachtbedrijven, schadeverzekeraars en adviesorganisaties, en zorgt ervoor dat onze tools optimaal benut worden. Jij weet precies wanneer je moet bijsturen, waar commerciële kansen liggen en hoe je meer waarde haalt uit bestaande relaties. Geen account beheer op afstand, maar met je voeten in de klei en volle focus op resultaat.

Je bent verantwoordelijk voor commerciële groei binnen bestaande accounts: uitbreiding van AI-modellen, verhogen van het gebruik, en het signaleren van nieuwe proposities. Jij leidt het gesprek, bewaakt de voortgang en schakelt snel. Zo help je klanten om écht het maximale uit Inpact.ai te halen.

Tijdens implementaties sta je aan de zijlijn van het project: je haalt input op bij consultants en het feature team, je weet wat er speelt bij de klant, en vertaalt dit naar concrete acties. Zo vergroot jij niet alleen de klanttevredenheid, maar ook de impact van ons platform. Jij bent de commerciële motor achter het succes van onze klanten.

Een normale dag bij Inpact

Bij Inpact helpen we verzekeraars innoveren, zodat zij tijd en focus overhouden voor het échte werk. Als Customer Success Manager bouw je mee aan de toekomst van verzekeren. Zonder poespas, mét resultaat.
Ja, we zijn ambitieus. Maar hier geen overmatig werken of competitie over functietitels. Grote ego’s laten we buiten, grootse plannen verwelkomen we met open armen. Daarom nemen we ook aan op ambitie, in plaats van op ervaring. Ons team bestaat uit een hechte club van 100 nuchtere collega’s met een passie voor technologie, AI en Data Science. We doen niet aan gedoe, we doen vooral heel normaal terwijl we samen met klanten werken aan succesvolle inzet van onze AI-oplossingen.

Zo bouw jij mee aan de toekomst van verzekeren

We hebben het al genoemd: wij zoeken mensen die gewoon goed werk doen. Geen poespas, wél baanbrekend werk. Geen opschepperij, wél trots op wat we samen bereiken. En als Customer Success Manager verwachten we dat je:

  • Minimaal 2 jaar ervaring hebt in relatiemanagement of sales, bij voorkeur in tech of software

  • Resultaatgedreven bent en ervaring hebt met fysieke klantgesprekken

  • Proactief op zoek gaat naar verbreding (cross- en upsell) bij bestaande klanten

  • Zelfstandig klantrelaties beheert en strategisch meedenkt over hun digitale transformatie

  • Vlot schakelt met interne stakeholders zoals consultants en feature teams

  • Sterke communicatieve vaardigheden hebt en commercieel overtuigend bent

  • Affiniteit hebt met AI, automatisering of insurtech – of dit snel eigen maakt

  • Ambitie hebt om door te groeien: richting strategisch klantbeheer of juist de technische inhoud in

Vereisten

Dit vinden wij de normaalste zaak van de wereld

In één jaar van 10 naar 100 klanten groeien? Dat vinden wij niet gek. Een starter die binnen no-time haar eigen team aanstuurt? Kan gewoon. En de koffie? Gewoon een kop normale koffie, ténzij je het anders wilt natuurlijk. Wat we nog meer normaal vinden?

  • Een goed salaris tot € 4.000 bruto per maand o.b.v. fulltime.

  • Een leaseauto, laptop en telefoon van de zaak.

  • Een aantrekkelijke bonusregeling en opleidingsbudget.

  • Een prima pensioenregeling, je oude dag is gewoon goed geregeld.

  • Nieuwe hardware, zoals een Microsoft Surface laptop, Sony headset en veel AI tools.

  • Gewoon vanuit huis kunnen werken, met een onbelaste thuiswerkvergoeding van € 2,35 per dag.

  • 25 verlofdagen op basis van een 40-urige werkweek.

  • Volop kansen om te groeien, zonder politiek geneuzel.

  • Gewoon op tijd naar huis voor het avondeten.

  • Je functie vormen naar je eigen ambities.

  • Gratis parkeren voor de deur.

  • Remote werken in het buitenland.

Ook gewoon goed werk doen?

We kunnen jouw nuchtere instelling goed gebruiken om samen de beste insurtech van Nederland te worden. Klik op de solliciteerbutton of stuur je sollicitatie naar gijs@inpact.recruitee.com.


Tijdens het sollicitatieproces houden we het graag simpel. We laten je vaak binnen twee werkdagen weten wat we van je sollicitatie vinden. Is er een match? Dan maken we kennis via Google Meet. Daarna volgen nog twee gesprekken bij ons op locatie.

of

Werken bij inpact?

Adres Veenendaal:

Citadel 24-1 3905 NK

Adres Hoofddorp:

Binnenweg 18 2132 CT

Contact: